Właścicielem sklepu internetowego jest Wiślanka sp. z o. o./Malinka 41C, 43-460 Wisła/ NIP: 548-266-80-86/ REGON: 243701020. Regulamin skierowany jest do Klientów korzystających z usługi kupna w sklepie internetowym www.wislanka.pl.

PODSTAWOWE INFORMACJE

Regulamin został stworzony w celu bezpiecznego kupna i sprzedaży, chroniący zarówno Klienta jak i Sprzedawcę.

Klient – osoba nabywająca odpłatnie dobra materialne od Sprzedawcy.

Sprzedawca – Wiślanka sp. z o. o., oferuje Klientom odpłatnie dobra materialne.

Sklep – sklep internetowy na stronie www.wislanka.pl

Sprzedawca oferuje produkty żywnościowe. Klient wchodząc na stronę sklepu jest zobowiązany przyjąć do wiadomości rodzaj oferowanych produktów.

Możliwe jest stworzenie darmowego konta Klienta, w którym będą przechowywane jego dane, preferowany sposób płatności oraz historia zakupów. Dane zawarte na koncie klienta są poufne i wykorzystywane tylko w celu prawidłowego procesu kupna i sprzedaży.

Aby dokonać zakupu nie trzeba zakładać darmowego konta klienta.

Proces składania zamówień jest całkowicie elektroniczny i dokonywany na stronie sklepu.\

Klient finalizując zakup zgadza się na otrzymywanie informacji odnośnie realizacji zamówienia drogą elektroniczną.

CZAS REALIZACJI

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu
uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności(nie dotyczy wysyłki za pobraniem)

Czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

Płatność

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron,
Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro

Płatność BLIK oraz przelewy bankowe obsługiwane są za pomocą bramki płatniczej paynow

Wysyłka zamówionego towaru

Wysyłka na terenie Rzeczpospolitej Polski jest dostarczana przez firmę INPOST kurierską oraz paczkomaty.

Koszt wysyłki przez standardowego kuriera oraz do paczkomatu to 15 zł, niezależnie od wielkości zamówienia.

Koszt wysyłki przez kuriera za pobraniem to 20 zł. Wysyłka kurierem za pobraniem musi być potwierdzona telefonicznie bądź mailowo. Sprzedawca dzwoni o potwierdzenie, bądź pisze maila. Sprzedawca nie wysyła przesyłki dopóki nie dostanie potwierdzenia. Niepotwierdzona przesyłka zostaje anulowana po 7 dniach od złożenia zamówienia. Sprzedawca może przedłużyć czas oczekiwania na potwierdzenie.

Wysyłka do Niemiec, Litwy, Łotwy, Słowacji, Republiki Czeskiej jest dostarczana za pomocą kuriera DHL i kosztuje 45 zł.

Koszt wysyłki pokrywa Klient.

Nieodebrana przesyłka w wyznaczonym przez firmę kurierską czasie wraca do nadawcy (w tym wypadku Sprzedawcy), tym samym klient rezygnuje z danej przesyłki bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów zamówienia.

Sprzedawca nie odpowiada za błędy spowodowane przez firmę kurierską. Zalecane jest zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem wybranej firmy kurierskiej.

Inpost

  • Polityka prywatnościhttps: //inpost.pl/polityka-prywatnosci
  • Regulamin: https://inpost.pl/regulaminy

DHL

  • Polityka prywatności: https://www.dhl.com/pl-pl/ecommerce/o-dhl-ecommerce/polityka-prywatnosci.html
  • Ważne dokumenty oraz regulamin: https://www.dhl.com/pl-pl/ecommerce/private-customers/customer-service/documents.html

RODO

Administratorem danych osobowych jest Wiślanka sp. z o. o./Malinka 41C, 43-460 Wisła/ NIP: 548-266-80-86/ REGON: 243701020.

Dane klienta są przetwarzane w celu prawidłowego przejścia przez proces kupna, sprzedaży i wysyłki, oraz do stworzenia bezpłatnego konta klienta, które przechowuje dane w celu użycia do ponownego kupna przez Klienta.

Dane są udostępniane firmie kurierskiej INPOST w celu dostarczenia zakupionego towaru. (dokładne dane jak INSPOT przechowuje dane są dostępne pod https://inpost.pl/regulaminy)

Dane są przetwarzane od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia do momentu dostarczenia towaru przez firmę kurierską.

Klient ma prawo poprosić o udostępnienie danych bądź ich usunięcie. W tym celu trzeba skontaktować się drogą mailową z marketing@wislanka.pl.

ANULACJA

Przysługuje Klientowi prawo do anulacji zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, pod warunkiem, ze produkt nie został wysłany.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji można poinformować Sprzedawcę drogą mailową pisząc na adres marketing@wislanka.pl

Zwrotu kosztów zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia odnośnie anulacji drogą poczty elektronicznej. Zostanie wykorzystany ten sam sposób płatności, który został użyty przez Klienta do złożenia zamówienia, a Klient nie poniesie żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

REKLAMACJA

Podstawą dokonania reklamacji produktu jest zawiadomienie sprzedawcy o niezgodności towaru z umową poprzez wysłanie Formularza Reklamacyjnego. W takim wypadku Kupujący jest zobowiązany do:

– poinformowania Sprzedawcy o wszelkich niezgodnościach niezwłocznie po otwarciu pakowanego produktu, ale nie później niż w terminie 3 dni od otwarcia (DzU z 2003 r. nr 31, poz. 258).

– zawiadomienia o niezgodności towaru przed upływem terminu przydatności do spożycia.

Sprzedawca zastrzega sobie praw do odmowy przyjęcia reklamowanego towaru, który nie posiada niezgodności, o których wspominał Kupujący. Decyzję o przyjęciu reklamacji Sprzedawca podejmuje według własnego uznania.

Czas rozpatrzenia reklamacji: od 1 do 14 dni od zgłoszenia

Link do formularza: https://wislanka.pl/reklamacja/

ZWROT

Na stronie Sprzedawca posiada produkty żywnościowe, o krótkiej dacie przydatności, dlatego nie podlegają zwrotowi, Kupujący zgadza się na te warunki po opłaceniu zamówienia.

Zwrotowi nie podlegają następujące towary(art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta):

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

WYSYŁKA towaru niezgodnego z umową

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do Sprzedawcy. Towar należy wysłać na następujący adres:

Odbiorca: Wiślanka sp. z o. o. Adres: Malinka 41C, 43-460 Wisła

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zaleca korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Sprzedawca nie może dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzyma towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez niego przesyłki zwrotnej.

Polityka Prywatności oraz pliki cookie

Znajduje się pod linkiem:

  1. Polityka prywatności: https://wislanka.pl/polityka-prywatnosci/?v=9b7d173b068d
  2. Polityka plików cookie: https://wislanka.pl/polityka-plikow-cookies-eu/?v=9b7d173b068d

KONTAKT

Wszelkie pytania odnośnie Regulaminu sklepu, można kierować drogą mailową na adres marketing@wislanka.pl lub pod numer +48 531 852 000

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Scroll to Top